נציג יהדות התורה נעדר מהצבעה ומודה: "לא היה בסדר מצידי"

רוזנטל: "זה באמת לא היה בסדר מצידי שלא באתי, מודה ומתוודה"
ישראל פריי 2 Comment on נציג יהדות התורה נעדר מהצבעה ומודה: "לא היה בסדר מצידי"

ראש מועצת טלז סטון אברהם רוזנטל מכהן כמ"מ בוועדה המחוזית, נעדר מדיון שעסק הבוקר באישור מתחם התחנה • "זה באמת לא היה בסדר מצידי שלא באתי, מודה ומתוודה"

רוזנטל: "זה באמת לא היה בסדר מצידי שלא באתי, מודה ומתוודה"
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אישור הפעלת מתחם התחנה בירושלים בישיבת הועדה המחוזית לאחר שאושרה בועדה עירונית בהיעדרותו של נציג ש"ס, הכניסה את הנציגות בחרדית בירושלים לפלונטר פוליטי ולהטחת ביקורת תקשורתית צולבת.

הבוקר נחשף כי יו"ר ש"ס אריה דרעי זומם להדיח 3 חברי מועצה ירושלמיים, כשהפרשנים מתלבטים בין הכתרת המהלך כדורסני וקידום מעמד לבין דאגה לכבודה של השבת או שמא – כדברי דרעי עצמו ל'מהדורת הבוקר' – מדובר בכלל בפיילוט ניסיוני שנועד להפנות את מרב האנרגיות של הנציגים לטובת הציבור.

ב'מהדורה המרכזית' של 'קול חי', ניתח אבי מימרן את הסוגיה לכל פרטיה ודקדוקיה, תוך שהוא חושף כי מישיבת הועדה המחוזית הבוקר שנתנה את הגושפנקה להפעלת מתחם התחנה המחללת שבת, נעדר נציג דגל התורה, ראש מועצת קרית יערים טלז סטון אברהם רוזנטל.

אלא שההתקפה שספג הלה בשידור מהמראיין ומצמד העיתונאים הנכבדים שעלו בשידור, נאלצה להתמודד עם נסיבות מקלות ביותר, בגין היותו מחזיק בתפקיד ממלא מקום בלבד. "לא הזמינו אותי, אני נמצא במעמד של מ"מ מטה יהודה. אם נציג מטה יהודה מגיע, אני לא יכול להגיע אין לנו 2 קולות".

בעקבות כך שהיה ברור כי נציג מטה יהודה לא מגיע לדיון, הרכין רוזנטל ראש בפני הביקורת, ואמר במילים כנות ופשוטות: "צודקים במאה אחוז. מה שקרה – קרה. זה באמת לא היה בסדר מצידי שלא באתי, מודה ומתוודה".

"אני אפילו לא יודע מה הייתה ההחלטה. אחרי הישיבה לא הודיעו בכלל. בדרך כלל לא מופיע מתוך שגרה, אלא אם מודיעים מראש". רוזנטל ביקש להתגונן מול המתקפה: "ההתקפה שלך לא במקום. אני במעמד של מ"מ, מגיע רק אם מזמינים אותי שחסר קול. לא חבר קבוע. המתקפה שלך לא במקום כל הפרשנות שאתה נותן לא במקום".



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    משום מה פינדרוס שקט היום…… שבוע שעבר בנסיבות דומות הוא נבח ורקד על הדם

  2. 1

    מאוד לא מכובד איך שמימרן פגע ברוזנטל כששאל אותו האם הוא נהג של שר או ח"כ.
    בושה וחרפה!